El meu viatge somniat!

Guia viatge a Tailandia!

Avui os compartire quien seria el meu viatge somniat que vindria sent anar a Tailandia. M'imagino Tailandia com un pais amb molta naturalesa, un païs amb una cultura especial. I jo penso que algun dia de gran podre anar a visitarla.

En aquest viatge tinc pensat estar com molt 3 dies que vindria sent el 8 d'agost el meu dia del meu aniversitari fins al 11 d'agost, crec que es suficient per visitar els llocs mes bonics visitats i veure una mica del seu art.

Dijous:

- Primer de tot seria anar a Phuket ja que es la mas visitada, popular, bonica i brillant.

- Segon seria passejar pel jardi Nong Nooch Tropical Botanical Garden sense falta.

- Tercer seria anar a menjar clarament a un restaurant a un restaurant de pad thai.

Divendres: 

- Aniria a Islas Phi Phi per disfrutar de la seva belleza y tranquil lloc.

- Despres aniria a Koh Tao i bussejar en el seu clar mar blau.

Dissabte (dia preferit)

- Aniria a l'estadi estadi rajadamnern perque m'agrada molt l'art marcial i aprofitaria per aprendre.

- Despres aniria a aprendre una mica sobre la seva cultura.

Aqui acabaria la meva aventura, algun dia sense que em doni compte estare alla en Tailandia i estic segurissim que ho disfrutaria moltissim i aprofitaria tot al maxim sense deixarme res enrere i sobretot aprendre coses del viatge. Fins aqui el meu viatge somniat i espero fer-ho realitat en poc temps.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Carnastoltes

8 Març